CSP សេវាកម្មជើងសារមូលបត្រ

សេវាកម្មជើងសារមូលបត្រ

ក្រៅពីការទទួលបន្ទុកជាឈ្មួញជើងសារ យើងក៏ផ្តល់សេវាកម្មធនាគារឯកជនដែរ។ ធនាគារឯកជនរួមបញ្ចូលសេវាកម្ម និងផលិតផលហិរញ្ញវត្ថុផ្ទាល់ខ្លួន ដែលផ្តល់ជូនដល់អតិថិជនរូបវ័ន្តបុគ្គលមានទ្រព្យសម្បត្តិខ្ពស់ ប្រៀបធៀបនឹងធនាគារ Retail Bank ឬស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងទៀត។ វារួមបញ្ចូលសេវាកម្មគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិជាច្រើនប្រភេទ និងផ្តល់ជូននៅក្រោមដំបូលតែមួយ។ សេវាកម្មរួមមានការវិនិយោគ និងការគ្រប់គ្រងផលប័ត្រ សេវាកម្មពន្ធដារ ធានារ៉ាប់រង និងបរធនបាលកិច្ច និងការធ្វើផែនការអចលនទ្រព្យ។

តួនាទី និងមូលដ្ឋានគ្រឹះរបស់យើង

ធនាគារឯកជនរួមមានសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុទូទៅដូចជាគណនីចរន្ត និងគណនីសន្សំ ប៉ុន្តែមានវិធីផ្ទាល់ខ្លួនមួយដែលគឺ៖ “អ្នកចាត់ការទូទៅផ្នែកទំនាក់ទំនង” ឬ “ធនាគារិកឯកជន” ត្រូវបានតែងតាំងសម្រាប់អតិថិជនម្នាក់ៗ ដើម្បីដោះស្រាយរាល់បញ្ហាទាំងអស់។ ធនាគារឯកជនគ្រប់គ្រងសេវាកម្មយ៉ាងល្អ និងមានវិធីផ្ទាល់ខ្លួនដូចជា ការរៀបចំប្រាក់កម្ចីទិញផ្ទះធំ និងការទូទាត់វិក្កយបត្រ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ធនាគារឯកជនហួសពីស៊ីឌី (CDs) និងប្រអប់ដាក់ប្រាក់សុវត្ថិភាព ដើម្បីដោះស្រាយស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុទាំងមូលរបស់អតិថិជន។ សេវាកម្មពិសេសរួមមានយុទ្ធសាស្រ្តវិនិយោគ ការផ្តល់យោបល់ធ្វើផែនការហិរញ្ញវត្ថុ ការគ្រប់គ្រងផលប័ត្រជម្រើស ហិរញ្ញប្បទានតាមតម្រូវការ ការរៀបចំផែនការចូលនិវត្តន៍ និងការផ្ទេរទ្រព្យសម្បត្តិទៅឱ្យអ្នកជំនាន់ក្រោយ។

តើអ្នកមានបើកការជួញដូរជាមួយខេមបូឌា ស៊ីឃ្យួរឹធី ម.ក​ឬនៅ ?

  • សម្រាប់អ្នកវិនិយោគជាពលរដ្ឋខ្មែរ ត្រូវដាក់ស្នើឯកសារដូចខាងក្រោម៖
  1. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណជាតិ
  2. បំពេញសំណុំបែបបទបើកគណនីជាវលក់ភាគហ៊ុន
  • សម្រាប់អ្នកវិនិយោគបរទេស ត្រូវដាក់ស្នើឯកសារដូចខាងក្រោម៖
  1. រូបថតទំហំ 4 x 6
  2. លិខិតឆ្លងដែនដែលមានសុពលភាពយ៉ាងហោចណាស់ 3 ខែមុនថ្ងៃផុតកំណត់
  3. បំពេញសំណុំបែបបទបើកគណនីជាវលក់ភាគហ៊ុន
  4. រូបថតទំហំ 4 x 6
  • សម្រាប់ស្ថាប័ន ឬក្រុមហ៊ុនចង់បើកគណនីវិនិយោគ ត្រូវដាក់ស្នើឯកសារដូចខាងក្រោម៖
  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណជាតិ ឬលិខិតឆ្លងដែនរបស់អ្នកតំណាងក្រុមហ៊ុន ដែលមានសុពលភាពយ៉ាងហោចណាស់ 3 ខែមុនផុតកំណត់
  • រូបថតទំហំ 4 x 6 របស់អ្នកតំណាងក្រុមហ៊ុន (ចំនួន 01 រូប)
  • ប័ណ្ណបញ្ជាក់ការចុះបញ្ជីពីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម
  • អាជ្ញាប័ណ្ណអាជីវកម្ម
  • លិខិតបង់ពន្ធប៉ាតង់
  • ឯកសារអនុសញ្ញា និងបទបញ្ជារបស់ក្រុមហ៊ុន/សមាគម/ស្ថាប័ន
  • បញ្ជីបុគ្គលដែលមានសិទ្ធិនៅក្នុងការសម្រេចចិត្តវិនិយោគក្នុងភាគហ៊ុន
  • បញ្ជីនាយកក្រុមហ៊ុន រួមទាំងអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ/លិខិតឆ្លងដែនរបស់នីតិកលpersoon
  • សេចក្តីសម្រេចពីក្រុមប្រឹក្សាភិបាល (Board Resolution)
  • ប្រវត្តិរូប (CV) របស់អ្នកតំណាងក្រុមហ៊ុន

សេវាកម្ម

Call Center (8/6)

មតិយោបល់ឬសំណួរណាមួយ?